کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون جفت از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون جفت از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون جفت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-قیمت باربری مشهد به تهران-تعرفه کرایه حمل بار-باربری مشهد به شهرستان-نرخ کرایه ایسوزو-قیمت باربری مشهد به تهران-نرخ کرایه کامیون خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون جفت از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون جفت از مشهد به کمال شهر را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

انواع کامیون های بین شهری

کامیون یک وسیله حمل ونقل زمینی برای بار های داخلی و بین المللی هرکشور است که ظرفیت های 6 تا 40 تن بار را دارند، بسته به نوع بار، کامیون های برون شهری با توان پایین تر و بالاتر انتخاب می شود.

تاریخچه کامیون های بین شهری در ایران

کمپانی ایران‌خودرو دیزل که در ابتدا شرکت خاور نام داشت،در سال ۱۳۳۸ شروع به کار کرد و در سال ۱۳۴۳ کامیون و کامیونت‌های مرسدس‌بنز را در دست تولید قرار داد.

نخستین کامیون تک در ایران

اولین کامیون های باربری ایران مرسدس بنز ال کلاس بوده که از سال 1338 شمسی تولید شد. این کامیون ها با نام بنز مایلر هم شناخته می شود و از نوع ۶ چرخ یا کامیون تک می باشد.

نخستین کامیون جفت در ایران

بنز ۲۶۲۴ از نخستین کامیون های ۱۰ چرخ در ایران بود. این مدل بعد ها توسط ایران خودرو تولید شد و با نام ۱۰ چرخ ۲۶۲۴ دماغ کوتاه شناخته و شهرت گرفت.

انواع کامیون تک و جفت

این کامیون ها قابلیت حمل بار ۱۰ تا ۱۵ تن را دارند وبه ۵ دسته ی اصلی تقسیم می شوند که شامل:

1) کامیون باری: در دو نوع ۶ و ۱۰ چرخ که برای حمل بار استفاده می شود. این کامیون ها یک قفسه ساده دارند که کاملا روباز است وکامیون های بین شهری مناسبی برای بارهایی نظیر میوه در مساف کوتاه ، اهن آلات و مصالح ساختمانی بکار می روند.

2) کامیون مسقف: این کامیون ها برای حفظ و نگهداری بهتر بار، کامیون های برون شهری در برابر باد و باران و عوامل خارجی طراحی شدند. این کامیون ها در قسمت خارجی خود از ضربه گیرهایی استفاده می کنند تا ضربه های وارد شده در جاده به بار آنها منتقل نشود. عمده بارهای این کامیون ها اثاثیه منزل، وسایل شکستنی و پوشاک می باشد.

3) کامیون برون شهری بغل بازشو: با توجه به انواع بارها و نیازهای بازار این نوع کامیون طراحی شد و مزیت اصلی این کامیون ها بارگیری راحت و آسان آنهاست که محبوبیتشان را برای کامیونداران بالا برده است.

4) کامیون های برون شهری کمپرسی: این کامیون های برون شهری از یک اهرم جک در قسمت باری استفاده میکنند که این اهرم قابلیت سر و ته کردن بار و تخلیه راحت ان را داراست. از عمده بارهای این کامیون ها: شن، ماسه و بعضی مصالح و نخاله های ساختمانی.

5) کامیون های برون شهری یخچالی: برخی از بارها برای حمل به دمای خاصی نیازدارند برای این قبیل بارها از کامیون های یخچالی استفاده می کنند. این کامیون ها یک مدل ازکامیون های مسقف مجهز به سردخانه داخلی هستند که قابلیت تنظیم دمای درون جعبه بار را دارد.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون جفت از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-قیمت باربری مشهد به تهران-تعرفه کرایه حمل بار-باربری مشهد به شهرستان-نرخ کرایه ایسوزو-قیمت باربری مشهد به تهران-نرخ کرایه کامیون را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیون جفت از مشهد به کمال شهر،حمل بار با کامیون جفت به کمال شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: